piatok 11. januára 2013

I'll always love you 1.






Zayn Malik was „the badass“. Robil čo chcel, kedy chcel a nikto sa nestaral. Mal všetko čo chcel. Či to boli peniaze, telefón alebo jeho cigarety. Ale najviac svoj čerstvý prípad, jeho priateľa.
Liam Payne is a „puppy“. Nenechaj sa poblázniť jeho priezviskom, je taký nežný ako chlapec môže len byť. Do učitej miery je bifloš, atraktívny bifloš. Až je to sexy. Mal veľa priateliek? Nie, ani nie. V živote Liama Payna nič nešlo podľa jeho želania. Nie, pokým nestretol svojho priateľa.

Stretli sa v študovni, Zayn mal niekoho doučovať. Šokuje vás to? Nemalo by. Liam je najlepší z triedy ale Zayn je druhý. Rozdiel medzi nimi sú tri body. Liam študoval na svoj polročný test z matematiky ktorý je v piatok. Zayn sa obzrel po izbe a podišiel k Liamovi.
„Hey.“ Povedal aby si získal jeho pozornosť.
„Vieš že či tu je... Harry Styles?“ Liam sa obzrel.
„Pozri, som si istý že hocičím ťa naštval, nemyslel to vážne.“
 „Čo?“ opýtal sa Zayn.
„O čom rozprávaš? Som tu aby som doučoval toho malého idiota.“
„Doučovať, ty?“ Liam povedal.
„Iste uverím ti keď prasce budú lietať.“ Posmieval sa.
 „Nie je tu.“
 „Do frasa, toto je siedme decko ktoré zdrhlo z doučovania.“ Zayn si mrmlal pre seba pričom si sadol.
 „Uh.. wow, herectvo ti ide však?“ Liam sa smial, potriasol hlavou a pokračoval vo svojej úlohe.
 „Herectvo, čo? Som tu aby som doučoval toho idiota Stylesa, kapitána futbalového tímu, ale on sa tu nechce ukázať, mám na prácu aj lepšie veci ako tu byť.“ Začínal byť nervózny. Liam vzdychol. Úžasné, neklamal a on ho nahneval.
 “Oh uh…s-sorry…”
„ Netráp sa.“ Zayn vzdychol.
 „Nie si prvý, kto ma zaškatuľkoval, mimochodom som Zayn.“
„Liam. Liam Payne.“ odpovedal.
 „Ah, takže ty si puppy Payne?“ Zayn sa zasmial.
„Je to férové, hodí sa ti to.“
 „Puppy Payne?! Odkedy ma ľudia volajú tak?“
„Oh, už dosť dlho,“ Zayn sa uškrnul pre seba.
„Prečo by to povedali?“ opýtal sa zahanbeným hlasom.
 Zayn pozrel hore a uvidel ten smutný pohľad v Liamových očiach. Zayn na sekundu zaváhal a potom nežne odpovedal, „Hovoria to kvôli tvojim očiam.“
„M-mojim očiam?“ opýtal sa.
 „Áno, ten pohľad v tvojich očiach keď si vzrušený, smutný alebo len šťastný. Pripomína im to šťena, pretože si taký...“ posunul sa bližšie. Liam sa mu pozeral do očí a Zayn sa musel usmiať. Áno, bol bi. Ale vedel aj fakt že Liam bol tiež.
„Taký čo?“ Liam poznačil.
 „Taký úžasne rozkošný.“ Zayn vydýchol.
„Ja... Ty si myslíš že som rozkošný?“ Liam sa začervenal. 
„Mhm...“ Zayn si hrýzol peru a usmial sa.
„Dobre, Mr. Badass, ja si myslím že si celkom... sexy.“ Liam šepkal. Boli blízko. Plusom bolo, že bolo po škole takže tam neboli učitelia.
„Áno?“ Zayn povedal.
„Yeah?“
„Yeah.“
„Liam...“
 „Áno, Zayn?“
„Môžem ťa pobozkať?“
„Áno...“
Takže ho pobozkal. Začali najprv pomaly, pokiaľ Liam nezačal Zaynovi strapatiť vlasy. To bol ten moment, keď vedeli, že našli niekoho naozaj špeciálneho.


Čas plynul a oni boli známi ako pár snov. Spriatelili sa s Harrym Stylesom a Louisom Tomlinsonom. Harry miloval Louiho a Louis Harryho ale je smutné, že to nevideli. Liam a Zayn sú najmúdrejšie a najatraktívnejšie decká na celej škole. Niektorý chceli byť oni, niektorý ich len chceli. Ale väčšina chcela to čo mali oni. Perfektný vzťah. Alebo čo si všetci mysleli že bolo perfektné.

9 komentárov:

  1. fúú.. zatiaľ je to zaujímavé :) som zvedavá ako to bude pokračovať, o čom to bude..to bude podľa všetkého len s ich postavami príbeh, vôbec to nebude mať nič spoločné s ich skupinou, že? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ehmm.... holka koľko máš rokov? 11- max 13?? Nechcem byť zlá (aj keď sa stavím,že po tomto ma dáš na svoju facebookovskú stránku/ ak nejakú máš...a pripíšeš,že aká som krava/piča/štetka alebo nevim čo), but its bulbish... buď si veľmi mladá na písanie alebo ti to neide... začiatok taký trochu odveci, jadro trochu popletené, a potom sa začali bozkávať... what??? (ako ja som za práva gayov, ale toto je fakt divne napísané) a záver... stretli larry-ho.
    Boli pár snov? hej? v škole boli nebodaj všetci za to aby boli spolu? nikto koho poznám neznesie pohlad na gayov.. a čo poznám tak sa im smejú...
    Neviem či sa snažíš spraviť precukrovaný, romantický, dynamický či neviem aký príbeh... ale nerob to... radšej to zmaž a skús to rozvinúť a viacej častí alebo v lepšom prípade to zabal a vyhneš sa ďalšej kritike, ktorú stavím píšeš že chceš počuť ale keď ti ju niekto napíše tak sa ofučíš..........s-sorry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ***but it's rubbish (som sa sekla, tak ak by sa nedalo pochopiť tak som tam chcela dať toto)

      Odstrániť
    2. nie, predstav si nedám ťa na facebookovskú stránku lebo nie som taká trápna;))
      ešte to nie je ani dokončené.. nikto nie je dokonalý
      Dakujem:))

      Odstrániť
  3. mm myslím si, že na 11 ročnú holku to napísané neni tipujem ti tak 15. štýl písania sa mi páči, má to v podstate hlavu aj pätu chybičky to sa časom vykreslí - napr. nevedela som vždy kedy ktorí čo hovorí. ak je to tvoja prvá poviedka tak je to super, pretože moja bola na tom trochu horšie hah :). ale čo sa týka deja mňa to osobne nezaujalo, taktiež nemám nič proti gayom ani lesbičkám, ale robiť z nich aj chalanov z 1D ktorým sa za to ešte aj niektorí posmievajú je asi chyba. ALE myslím, keby si napísala nejakú novel z dievčaťom a malo by to dej, bolo by to OK. takže držím palce pri písaní a rada som ti napísala komentár -kedže si si ho aj pýtala- . X

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerobím z nich žiadnych gayov, je to FANFICTION (keby niečo) a celý blog je pod menom ZIAM LOVESTORIES.. :)
      ale ďakujem...:)

      Odstrániť
  4. Jůů, bromance :33 My love! Je to dokonalý, tvůj styl psaní jsem si hroozně oblíbila. Hned mě to zaujalo ;))

    OdpovedaťOdstrániť