sobota 19. januára 2013

THE MUSIC STORE








Liam bol úspešný muž v živote. Ako dvadsaťdva ročný vlastnil jeden z najpopulárnejších obchodov s hudobnými nástrojmi v Londýne. V jeho obchode sa predávalo všetko od najnovších CD-čok až po školu hry a všetky hudobné nástroje.

Zayn bol čerstvým absolventom univerzity a hľadal si prácu. Hudba bola súčasťou jeho života, takže keď uvidel tabuľku „Help Wanted!“  na dverách Liamovho obchodu, nemohol odolať. V momente keď vkročil do miestnosti, vedel že mu bolo súdené nájsť tento obchod. Všade hudba, vo všetkých formách; toto bol jeho raj.

Liam vzhliadol od pokladne , keď počul zvonček nad dverami, ktorý značil, že niekto vstúpil do obchodu. Skôr než sa spamätal, vysoký, dobre vyzerajúci chalan, s čiernymi vlasmi a orieškovo hnedými očami kráčal k pultu.

„Som Zayn, nemohol som si nevšimnúť že potrebuješ pomoc.“ Zayn povedal Liamovi. Zayn, Liamovi sa páčilo jeho meno, myslel si , že sa to k tomuto nádhernému cudzincovi perfektne hodilo.

„Oh, áno! Som Liam, vlastním toto miesto,“ Liam povedal a podal ruku Zaynovi ktorý ju ochotne prijal. Liam bol zvedavý, či aj Zayn cítil rovnaké iskry ako on, keď sa ich ruky stretli.

„Dobre, keď tu počkáš, pôjdem a donesiem žiadosť ktorú musíš vyplniť.“ Liam povedal a Zayn prikývol. Kým Liam išiel pre papiere, Zayn sa potuloval po obchode. Gitary všetkých tvarov, veľkostí, farieb boli zoradené na stenách, bicie súpravy všetkých druhov uložené pod nimi.

Zayn mal vždy talent na hru na bicie. Keď bol dieťa, jeho rodičia mu kúpili jeho prvé bicie na Vianoce a odvtedy bol závislý.

„Zayn?“ otočil sa a uvidel Liama za pultom s papiermi v ruke. Zayn sa vrátil svojou cestou späť a Liam obdivoval ako kráčal s toľkou sebadôverou. To bola jedna vec ktorá sa mu na ňom páčila.

„Takže tu je pero a môžeš mi vrátiť žiadosť keď si hotový.“ Povedal Zaynovi a podal mu pero. Zayn prikývol a začal vypĺňať papiere.

------------------------------------


Dva mesiace a Zayn je teraz hrdým zamestnancom Liama. Odkedy dostal túto prácu, je šťastnejší. Nie len že mohol byť obklopený hudbou celý deň, ale on a Liam sa stali priateľmi.

„Takže Malik,“ Liam povedal keď zatvorili obchod, „počul som o tebe klebetu voľaktorý deň.“

„Oh, naozaj? A čo by to bolo?“ Zayn sa opýtal keď kráčal okolo obchodu aby zistil, či sú všetky nástroje na mieste.

„Že sa chceš učiť hrať na gitare.“ Zayn sa otočil a pozrel sa s pobavením na Liama.

„A čo keď je to pravda? Bol to môj sen od detstva, ale moji rodičia mi dovolili hrať len na jednom nástroji.“

„Dobre, mohol by som ťa naučiť hrať.“ Liam navrhol, dúfajúc že môže stráviť viac času so Zaynom, ktorý sa mu od začiatku veľmi páčil.

„Naozaj?“ Zayn sa opýtal, jeho tvár sa rozžiarila.

„Áno, čo by si povedal, zajtra keď zatvoríme?“

„Jasné! Je to rande!“ Zayn povedal nadšene, netušil ako veľmi Liam chcel, aby to bolo ozajstné rande.

 -------------------------------------------


„Ugh, prisahám, toto bol najdlhší deň!“ Zayn zastonal a otočil tabuľku na dverách s nápisom „Sorry, we’re closed“

„Hovoríš to len preto že lebo sa nevieš dočkať hry na gitare.“ Liam sa smial za pultom.

„Takže?“ Zayn trucoval. Vrátil sa späť tam, kde stál jeho šéf.

„Niekedy si také decko, Zayn,“ Liam žartoval, čím spôsobil  že dostal jemne za ucho od Zayna. „Aj pre toto ťa ľúbim.“

„Ja viem že áno.“ Zayn zavtipkoval a Liam zmrzol. Áno, Zayn vedel že Liam je gay, ale vedel aj to že sa mu páči?

„P-prečo nezačneme tvoju hodinu?“ Liam navrhol a Zayn sa uškrnul.
 ------------------------------------
O dve hodiny, Zayn začínal robiť pokroky jednoduchými akordmi na svojej gitare.

„Skvelá práca, Malik.“ Liam zvolal ako Zayn hral jednoduchú pesničku od srdca.

„Ďakujem!“ povedal Zayn a išiel objať Liama. Avšak, Liam sa sklonil presne vtedy ako Zayn zdvihol hlavu a v nejakej čudnej náhode sa ich pery stretli v jednoduchom bozku. Keď sa to stalo, Liam neodolal a jemne pohol svojimi perami. Zayn, ktorý vedel isto že nie je gay, sa v údive odtiahol.

„Čo do pekla to bolo, Liam?! Nie som gay!“ Zayn povedal, pobalil si veci a vybehol z obchodu zanechajúc Liama, ktorý tam stál šokovaný a zranený.
 ------------------------------------

Dva týždne. Sú to dva týždne od Liamovho a Zaynovho náhodného bozku; a sú to dva týždne odkedy sa Zayn ukázal v práci.

Každý deň keď sa Zayn neukázal, sa Liamove srdce zovrelo trocha viac. Každý deň keď Zayn neuvidel Liama, bol viac a viac zmätený z pocitu samoty, ktorú cítil.
 ------------------------------------

Zayn sa ešte raz pozrel do zrkadla, kým odišiel z domu. Plánoval že pôjde do obchodu a opýta sa Liama o týchto čudných pocitoch, ktoré máva.

Keď vkročil do obchodu, zvonček zazvonil a Zayn mal pocit ‚de ja vu‘. Toto je presne to, čo sa stalo, keď prvý krát stretol Liama.

Liam vzhliadol na zvuk zvončeka a jeho srdce poskočilo keď uvidel chalana ako kráča do obchodu.

„ZAYN!“ Liam zvolal keď Zayn prišiel k jeho stolu.

„Ahoj chlape, pozri, je mi ľúto čo sa stalo pred dvoma týždňami.“ Zayn povedal a Liam sa začervenal pri spomienke na ten deň.

„V poriadku, ja ťa chápem, bola to náhoda.“

„Nie, toto je to, o čom sa s tebou musím porozprávať. Odvtedy mám zvláštny pocit, hocikedy keď o tom rozmýšľam, som znepokojený. Čo ten pocit znamená?“

„Nie som lekár, ani nič,“ povedal Liam. „Ale som si istý, že to znamenalo že sa ti to páčilo.“ Samoľúbo sa uškŕňal keď uvidel Zaynovu reakciu.
Obočie mal v jednej línii, hrýzol si peru akoby bol hlboko v myšlienkach.

„Takže keď sa mi páčil bozk, znamená to že som...gay?“ Zayn šepkal poslednú časť, bál sa že by to voľakto v obchode počul. Liam pokrčil plecami.

„Ja nechcem byť... veď vieš...“

„Nemôžeš si pomôcť, kto si.“ Liam uviedol. V tom malé dievčatko prišlo k pultu s cédéčkom v ruke.

„Prepáčte, chcela by som si toto kúpiť!“ povedala zlato. Liam sa na ňu usmial a zabalil jej CD-čko. Ona zaplatila a odišla.

„Bola zlatá,“ povedal Zayn.

„Nie zlatšia ako ty.“ Povedal potichu Liam a zakryl si ústa, keď si všimol, čo povedal.

„Čo?!“ opýtal sa Zayn.

„P-počul si ma? Myslím si, že si zlatý.“

„Vážne?“

„Yeah.“ Liam povedal potichu a zrazu Zayn dostal nápad.

„Hey, Liam?“

„Áno?“ Liam sa ho opýtal a pozeral mu do očí.

„Mohol by si mi s niečím pomôcť?“

„Áno, s hocičím!“

„Chcel by si byť mojím priateľom?“  Zayn sa opýtal, a Liam si bol istý že jeho oči vyskočili z jamiek. „Veď vieš, aby som zistil, či som gay alebo nie..?“

„Iste.“ Liam súhlasil šťastne.
------------------------------------ 


 ------------------------------------
„... A takto sme sa ocko a ja dali do kopy.“ Liam povedal keď ukladal ich dvojičky – dcéru Jasmin, a syna Taylora do postieľky.

„Ocko, máte sa ty a ocko Zayn stále radi?“ spýtala sa Jasmin zo zvedavosti.

„Áno, pravdaže áno, veľmi,“ Zayn odpovedá namiesto Liama ako kráča do izby. Liam sa otočí a usmeje sa na svojho manžela. Liam a Zayn uložili svoje dvojičky spať a povedali dobrú noc. Pomaly vyšli z izby a vyrazili do hlavnej spálne.

„Povedal som ti už že ťa milujem?“ spýtal sa Liam ako on a Zayn za liezli do postele.

„Iba bilión krát dnes, myslím.“ Zayn povedal, zasmial sa a odhrnul Liamove vlasy z jeho tváre. Hľadel mu láskyplne do očí a dal mu pusu na ústa.

„Som rád, že som vtedy vošiel do obchodu...“ povedal Zayn.

„Aj ja...aj ja.“

6 komentárov: